Mofh

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Agnes - 14 juli 2012 17:11

Hejsan !Just nu är jag hos felle och vi kollar på tv..Ikväll ska jag grilla :)Bilder kommer senare eller imorgon

Av Agnes - 14 juli 2012 14:50

 

                                          Det här är 4 st bra filmer...tycker jag iallafall :)




John Tucker must die:


John tucker must die handlar om en kille som är otrogen mot tre tjejer samtidigt

Men en dag kommer en ny tjej till skolan..

John dumpar alla tjejer och vill imponera på den nya tjejen istället..

Men då vill de tre tjejerna som han har dumpat hämnas på honom och då andvänder

dom den nya tjejen,för hon är inte intresserad av honom..

så då lurar dom John...


Den filmen är bra tycker jag :D



Juno:


Juno handlar om en tjej som är 16 år

Hon upptäcker en dag att hon är gravid..

Men hon kan inte ta hand om barnet så hon går till sjukhuset för att göra abort men

ändrar sig när hon kommer dit..så då letar hon upp adoptivföräldrar..

Hon hittar ett snällt och fint par till sitt barn...

Men allt blir inte så bra som hon har tänkt sig sen...



Den filmen är riktig bra tycker jag :)



Monte Carlo :


Monte carlo handlar om en tjej som spelas av Selena Gomez

Den här tjejen ska iallafall åkta till paris med sin kompis och låtsas syster

Men när dom kommer till Paris så blir det inte den där dröm semestern de hade tänkt sig

Utan istället blir det en mardröm..

Men en dag på semestern händer ett mirakel !


Den här filmen är jättebra !

Rekomenderar den !



Red riding hood:


Red riding hood handlar om en tjej som blir kär i en kille

och senare så visar det sig att han är en varg/människa

så hon kan inte vara kär i honom längre utan istället tingas hon gifta sig med

en annan men hon vägrar..

Senare visar det sig att det är nån annan som är varg..eller??


Jag är inte så bra på att förklara men den här filmen är grymt bra så tycker att ni ska se den !!




Jaha det här var några bra filmer !

Se nu till att kolla in alla !

Dom är faktiskt riktigt bra :D

Av Agnes - 14 juli 2012 14:28

Igår åkte jag till min farmor och käka pizza :)


Efter maten gick jag ut och fotade lite


                   

Av Agnes - 14 juli 2012 14:02

 


Ao den siste neandertalaren :

 Filmen handlar om en grottmänsikska som heter Ao

En dag när han när han kommer hem till grottan efter att ha varit på jakt så är

hela hans klan död samt hans nyfödda dotter Neah.

Ao bestämmer sig för att ta reda på vem som dödade hans klan.

På vägen träffar han många faror...


Filmen får 1/5 stjärnor av mej..Jag tycker inte att den var bra.




Hanna :

Hanna handlar om en tjej som har blivigt tränad enda sedan hon var liten att döda.

Hon bor i skogen med hennes pappa som har tränat henne..

När hon är redo och får släppas fri så upptäker hon att allt inte är så ont och farligt som hennes pappa säger och då vill hon istället hämnas på den som gjorde henne till en mördarmaskin...


Filmen Hanna får 4/5 stjärnor av mej...Den var jättebra !

Den kanske låter lite läskig men det var den inte,tycker iallafall inte jag..

Det är lite blod med i filmen så att man vet det..


Den filmen längst åt höger (vet inte vad den heter) :


Jag kommer faktiski inte ihåg vad den sista filmen heter xD


Men den handlar iallafall om en kille och en tjej..

Killen är knarkare och alkolist så kan åker i fängelse..

7 år senare när han kommer ut så mår han mycket bättre och tjejen och killen blir tillsammans igen.

Men tjejen döljer en hemlighet för killen...


Filmen får 4/5 stjärnor av mej...jag tyckte att filmen var jättebra och lite sorlig.


Rekomenderar dom två sista filmera starkt

Men den första...inte så mycket det var ingen film för mej iallafall :)




Av Agnes - 14 juli 2012 12:17

JAG ÄR JÄTTELEDSEN FÖR DÅLIG UPPTADERING


SÅ IDAG BLIR DET EN BLOGGNINGS DAG !!!!!


Hare bra puss puss<3

Presentation


Följ mina dagar..

fråga nått här ♥

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards