Mofh

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Agnes - 19 maj 2012 22:36

Heej !

Just nu tittar jag på

imgur.com" src="http://i.imgur.com/vcseG.png" alt="" />


Thihi har inget annat att kolla på...


Fast jag är ju inte så inne i filmen eftersom jag bloggar  


Ikväll ska jag sova över med en kompis..

Det ska bli kul  


   


Hej då !

   



Av Agnes - 19 maj 2012 21:11

Heeeeeej!!

Vill börja med att säga TACK för att ni kollar min blogg  

Det är rekord idag faktiskt  

Så Tack !!


Aja just nu sitter jag här hemma hos mej och kollar på American Idol (brukar inte det) som är rätt okej att kolla på  


Men jag ska fortsätta kolla nu och så :)


Men hör av mej imorgon <3


Ännu en gång TACK  


    

 
Av Agnes - 19 maj 2012 17:04

Hej !


Har du Facebook ?


Isf så kan du gilla min blogg på Facebook  


Gör såhär :


klicka på gilla knappen och då kommer det fram att du ska logga in på din Facebook,då gör du det och sen så har du gillat min sida...tror jag 


Så snälla gör det för det är jätte enkelt  


          

Av Agnes - 19 maj 2012 13:45

Heej !!

Idag har jag inte tagit några kort   

Men lägger kanske ut lite bilder och så ikväll elr imorron   


Jag har inte så mycket att göra nu...  

Ikväll blire nog bara sitta hemma och glo lite på tv   


Men jag lägger kanske som sagt ut bilder imorron eller ikväll... 


Bjuder på en bildrepris   


 


Igår fick jag en jättefin väska av min kompis :D

Jao...asso jag har inget att skriva...komentera det här inlägget eller skicka en fråga om saker som jag kan göra så det blir lite roligare att läsa  min blogg :)

Så om du har nått förslag så imgur.com" src="http://i.imgur.com/Nw78a.png" alt="" />



Det här inlägget ;)


Asso om du gör det så kan jag rekomendera din blogg :)

Du är bäst om du gör det  


Men hare bra och KOMENTERA !


Hej då  

    

.

Av Agnes - 19 maj 2012 01:14

 


Ni ser på bilden... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ mina dagar..

fråga nått här ♥

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards