Mofh

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Agnes - 20 maj 2012 17:08

  Heej !

Nu har jag städat rummet...yey  

Nu ska jag spela sims 3  


Glömmde skriva att mamma och pappa har bröllopsdag idag så

 imgur.com" src="http://i.imgur.com/qolkg.gif" alt="" /> 

Ikväll blire grilla me familjen och sen hoppa in i duchen oh sen blire nog kolla på tv  

imgur.com" src="http://i.imgur.com/kkZTa.gif" alt="" width="453" height="249" />

Justä jag tror jag ska börja med veckans blogg  så om du vill vara med komentera det här inlägget  

Så fall att du har en blogg får du JÄTTE GÄRNA komentera och vara med   


Men nu ska jag spela Sims 3  

 

Kanske skriver ett kort inlägg ikväll men får se


Ha det så bra så hör jag av mej  

    

   

.

Av Agnes - 20 maj 2012 12:04

Heej!

Ville bara skriva att om någon undrar varför jag skriver en punkt som rubrik så ärre för att jag inte vet vad jag ska skriva för rubrik...


Aja men idag ska jag städa mitt rum.....tråkigt,men känner endå att jag måste.

Sen ska jag nog inte göra så mycket idag...

Imorgon ska jag till skolan igen..

Inte så rolig Söndag men men..


Men jag hör av mej senare :)


Ha en bra dag så hör jag av mej senare  


Hej då

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ mina dagar..

fråga nått här ♥

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards