Mofh

Alla inlägg den 4 juni 2012

.

Av Agnes - 4 juni 2012 15:50

 Heeej !

Idag har jag varit och badat med alla sexor från min skola !

Det var vell kul....eller inte !

Det var sjukt kallt så jag badade inte för det var för kallt i luften...

Så det var inte kul  

Men kl 11 så fick vi åka där ifrån  och då hade vi 1 timme och 40 min rast ¨

På den rasten drog jag hem till en kompis och åt mat  


Sen kom jag tillbaka till skolan och hade två lektioner sen sluta jag  

chill 


Det har typ regnat hela dagen  


Men nu när jag kom hem så tog jag på mej min "Fina" One pize och satte mej vid datorn...


Fyll i en såndär liten fyrkant och tryck på VOTE ,Om du klickar på Resultat så kommer det fram vad andra har röstat men tryck på VOTE för att RÖSTA 


      


Justä,Jag har fixat så jag kan lägga in bilder från mobilen i datorn !! 

Så idag bjuder jag på två bild med mina underbara hundar  


Nelly  

 

Selma 


Aja Hejdå bloggar nog ett snabbt inlägg senare  


       

Presentation


Följ mina dagar..

fråga nått här ♥

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards