Mofh

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Agnes - 20 juni 2012 20:51

Heej !


Idag fick Anja välja allt :)


 







 


Hästarna på bilden är från Anjas ridskola !





   



Mycket hästar med i inlägget men det är för att Anja älskar hästar !



 




Av Agnes - 20 juni 2012 20:18

Heej.


Nu är jag hemma från 20-års kalaset,det var kul,god mat och så :)


Ikväll blire nog bara krypa upp i soffan och glo på en film elr nått..


Imorgon ska jag va med Julia..det ska bli kul !


Oh på Fredag ärre ju MIDSOMMAR !


Det kommer bli grymt kul på midsommar !!


Hoppas jag iallafall...tihihi



Hör av mej mer ikväll,annars hör jag av mej imorgon :)



 


Av Agnes - 20 juni 2012 14:59

Heeeej !


Idag ska jag lägga ut "dagens vill ha" två gånger så här kommer

det första dagens vill ha :)


 


Tihihihhihi...Nästa dagens vill ha kommer senare <3


 

                                                  
                                                  
                  

Av Agnes - 20 juni 2012 13:46

Hej !


Nu är jag hemma igen.


vet ej vad jag hittar på nu.

Ikväll eller senare ska jag iallfall på 20-års kalas.


Min kusin har fyllt 20 år


Vi får se vad jag hittar på nu...

Ska kanske fixa lite på bloggen och så :)


Vi får se


                                                  
                                                  
           





Av Agnes - 20 juni 2012 08:57

Godmorgon!


Idag ska jag iväg,så jag kommer inte blogg men jag bloggar senare ikväll :)


så nu blir det bara ett snabbt inlägg..


Idag eller nu på morgonen så gick jag upp halv nio.


Är jättetrött.


Men sen har jag inte gjort nått mer typ :/


Vi ses sen då :)


                                                    
                                      


Presentation


Följ mina dagar..

fråga nått här ♥

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards