Mofh

Alla inlägg under maj 2012

Av Agnes - 19 maj 2012 17:04

Hej !


Har du Facebook ?


Isf så kan du gilla min blogg på Facebook  


Gör såhär :


klicka på gilla knappen och då kommer det fram att du ska logga in på din Facebook,då gör du det och sen så har du gillat min sida...tror jag 


Så snälla gör det för det är jätte enkelt  


          

Av Agnes - 19 maj 2012 13:45

Heej !!

Idag har jag inte tagit några kort   

Men lägger kanske ut lite bilder och så ikväll elr imorron   


Jag har inte så mycket att göra nu...  

Ikväll blire nog bara sitta hemma och glo lite på tv   


Men jag lägger kanske som sagt ut bilder imorron eller ikväll... 


Bjuder på en bildrepris   


 


Igår fick jag en jättefin väska av min kompis :D

Jao...asso jag har inget att skriva...komentera det här inlägget eller skicka en fråga om saker som jag kan göra så det blir lite roligare att läsa  min blogg :)

Så om du har nått förslag så imgur.com" src="http://i.imgur.com/Nw78a.png" alt="" />



Det här inlägget ;)


Asso om du gör det så kan jag rekomendera din blogg :)

Du är bäst om du gör det  


Men hare bra och KOMENTERA !


Hej då  

    

.

Av Agnes - 19 maj 2012 01:14

 


Ni ser på bilden... 

Av Agnes - 18 maj 2012 21:29

Hej !

Just nu kollar jag på :

 


NEW GIRL !

Det är jättekul tycker jag :)


Ville bara säga tack för alla som kollar min blogg !!<3

Det är guld värt  

Så fortsätt gärna med det  


Men bloggar mera imorn och då lägger jag säkert in lite bilder med  


Ha det så bra så hör jag av mej  

      

Av Agnes - 18 maj 2012 17:49

Heej !!

Nu är min blogg klar :)


Just nu sitter jag hemma hos en kompis och kollar på tv,vi ska vell snart gå ut antar jag ;)

Det är ju jätteskönt ute


Bloggar mer ikväll :)


komentera mitt inlägg eller skicka en fråga för det tycker jag e kuul :)

 

glöm inte att rösta på min omröstning 

<-------

hare bra !

Tjao  

Av Agnes - 15 maj 2012 19:42

Heej !!

Äntligen har jag fått laddaren!!

vad har hänt i helgen då ?


Min syrra fyllde i lördags  

Jao 

Sen i söndags var jag hos min Farmor och Farfar 

Tog lite bilder medan hundarna badade  

                         

Syrran ;)


Idag har jag sålt kakor  

Fick ihop 300 kr  

Efter det åkte jag till kiosken med min kompis och åt glass och köpte godis 


 

Hare bra så hör jag av mej imorn :)

Tjao        

   

Av Agnes - 13 maj 2012 17:20

hej! Min laddade till datorn är sönder och datorn är urladdad..Vi har beställt en ny laddare som troligtvis kommer på onsdag -.-Men så fort jag får laddaren så ska jag göra ett långt inlägg med många bilder!Men hare bra och fortsätt kolla bloggen det betyder grymt mycket ♥

Av Agnes - 11 maj 2012 23:45

Heeej !Börjar med att skriva FÖRLÅT för dålig uppdatering!Min dator typ sönder..just nu bloggar jag från mobilen..Idag fyller min syrra så ska ha släktfest typ här då..Men försöker höra av mej ngt imorn :)tjao :*

Presentation


Följ mina dagar..

fråga nått här ♥

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards