Mofh

Alla inlägg under maj 2012

Av Agnes - 10 maj 2012 07:10

Heej !

Nu sitter jag och äter frukost 

Det blir inget långt inlägg för snart drar jag till skolan..

 

Men hör av mej när jag kommer hem..

Tjao   

Av Agnes - 9 maj 2012 20:16

                                                   

Det blev ingen redigering på bilder..

kände att jag inte orkade och så hade jag ingen lust men istället spela jag Sims 3 

Jag har faktist plockat lite på rummet med,men det var för att min syrra fyller på lördag...


Aja nu ska jag hoppa in i duschen sen blire vell typ sova..

Imorgon har jag np i engelska igen 

Hoppas det går bättre den här gången 


Har nt så mycket att skriva men hör av mej i morgon nån gång...

om ni undrar varför jag har suddig bild den här gången så är det för

 att jag har haft tofs hela dagen och så

      tog jag ur tofsen för att jag ska duscha och då blev mitt hår cp..


men ha det bra så hör jag av mej !

Tjao 

ps.Det skulle vara kul om du ville följa min blogg varje dag        

Men hej då finisar  

  

  

.

Av Agnes - 9 maj 2012 15:32

Halloj   

    Idag ska jag inte göra någonting för jag är forever alone...är seriös

Jag är forever alone 

Men det är endå

                   

Så är ganska glad endå !


Det är astråkigt väder ute...


Jah nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik...

Jag typ fryser ihjäl :(

Har super tråkigt så typ bara sitter och glor ut genom fönstret 


Det känns som allt bara är skit nu men skit samma


aja ska lägga ut lite bilder hade jag tänkt 

Det ska föreställa ett hjärta som jag gjorde av nån lera xD

Studsmatta ;)

Selma gillar nt att duscha xD

    

Nelly  

Bella min hamster  

 

Jag.

   

Jag.


Nu ska jag redigera lite bilder :)

lägger ut dom sen..

Hare brau !

Tjao    

   

    

Av Agnes - 8 maj 2012 21:25

Hejsan 

Nu kommer då bilderna ;)

Min mat jao  

Före

 


Efter xD

     

Ja här kommer bilderna jag och felle tog  

       

Hejdå agnes!xD

Men hare brau så hör jag av mej imorn för det är STUDIEDAG  

Tjao      

Av Agnes - 8 maj 2012 19:09

Hej !

Just nu sitter jag hos felle ( www.flica.bloggplatsen.se )

Idag har jag fotat lite till bloggen så dom bilderna kommer senare :)

Det blir ett kort inlägg nu men som sakt jag skriver mer senare och då kommer bilderna med 

Hare så bra   

Av Agnes - 8 maj 2012 14:41

Halloj!

Nu är jag hemma från skolan :)

Det gick ganska dåligt på engelska provet..

men dejag är endå glad för att det är

   

Jag ÄLSKAR att vara ledig och ha sovmorgon !

tänkte att jag skulle bjuda på nåra bilder  

så här kommer lite bilder               

   Jag hat tagit alla bilderna  

Hundarna på bilderna är min  

Den gråa är Nelly och den andra är Selma 

Men ska gå nu hör av mej sen 

Hare brau        

Av Agnes - 8 maj 2012 08:09

 

              Idag börjar jag 8.40 för att jag har np i engelska...känner mej inte alls taggad..

             Men jag hör av mej när jag kommer hem från skolan sen..idag slutar jag 13.35 

             Ses sen..


anledningen till att jag har suddig bild är för att jag ser grymt trött ut 

men hare brau så hör jag av mej   

 
Av Agnes - 7 maj 2012 20:14

   


Jag sitter just nu i soffan och glor lite på tv...

Förut låg jag i min säng och somnade,så jag sov från kl 5 till 8  

Känner mej ganska trött..

Eftersom jag sov så blev inte så många läxor gjorda 

Men hann göra dom sen endå så inga problem   


Idag i skolan hade vi hjärt och lungräddning på idrotten..det var vell kul.. 

Imorgon har vi np i engelska så måste vara pigg imorgon 


Är jättetrött så ska sova snart...

 

Jag ar tagit den bilden  

Men skriver imorgon !

hare brau   

   

Presentation


Följ mina dagar..

fråga nått här ♥

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards